Megyei siker Fábiánsebestyénben

2015.05.20 08:17

Kun Andrea fogathajtónő a  Jászberényi SE versenyzője a 04.29 - 05.03. között Fábiánsebestyénben megrendezett CAI3* kategóriájú versenyen egyesfogatával 2. helyezést ért el. A verseny tapasztalatairól Tóth Flóra sporttársnőnek az alábbiakat nyilatkozta:

"Nem is tudom mivel kezdjem. Sokat vártam a díjhajtástól, mert leginkább arra készültem Armanival, sajnos nem úgy sikerült ahogy terveztem.

A maraton izgalmas volt számomra, mert először hajtottam esős, csúszós talajon. Elmaradt az A szakasz is annyira nagy sár volt. Pont azért mert a szezon első versenye volt és még én sem hajtottam csúszós talajon maratont az első akadályokban óvatosabban mentünk, de aztán ráéreztünk és felgyorsultunk. Armani nagyon jól bírta, nem okozott neki különösebb gondot ez az időjárás, kitartóan végigsegített ebben a versenyszámban. Viszont sajnos valamit rosszul mértünk a stopperrel és így elnéztük az időt amire kaptunk 1,75 hibapontot, így másodikok lettünk.

Vasárnap az akadályhajtáson is jól ment Armani, az egyesfogatok közül miénk volt a legjobb időeredmény, sajnos két verőhiba becsúszott így másodikok lettünk. Összetettben is a második helyen végeztünk 0,53 hibaponttal lemaradva az első helytől.

Összességében elégedett vagyok, túl az év első versenyén tudom, hogy mire kell jobban készülnöm."

Az elért kiváló eredményhez GRATULÁLUNK és a szezon további versenyein sok sikert kívánunk!!!