Székfoglaló

2009.03.09 18:35

Tisztelt Olvasó !

A nevem Karádi Réka, és mint olvashatták megalakítottuk a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Lovas Szöveztség Díjlovagló Szakágát a 2009. 03. 06-én a küldöttek támogatásával, melynek vezetését kaptam feladatul. A Megyei Lovas Szövetség vezetése felkért, hogy írjak egy pár bemutatkozó információt magamról. E levélben ennek a kérésnek teszem eleget.

1982-ben születtem Jászberényben. Ádesapám Karádi Andor, ki megalapozta és konzerválta egy életre a ló iránti rajongásom. Óvodás koromban kaptam szüleimtől az első pónim és 6 évesen kezdtem el rendszeresen félvéreken lovagolni. Életem korai szakaszában minimális jártasságot szereztem a lovastornában a klasszikus lovaglás mellett. Édesapám, Karádi Andor révén betekintést nyertem a fogatsportba, mert ő hosszú éveken keresztül Taczman Elek mellett segédhajtóskodott.

Eddigi életem során edzőim voltak Füzér Gábor, Iby Ferenc, Ákos Ajtony, és nagyon sok segítséget kaptam Fodor Gábortól is.

Ifi korom legnagyobb sikereit Betyár (Remény) nevű lovammal értem el. Sikerült a korosztályos (Tanintézeti Országos Bajnokság, Ifjúsági Országos Bajnokság) Bajnokságokra Jász-Nagykun-Szolnok, Pest megyében és nyugat magyarországi versenyeken minősülnöm és ott évekig helyezéseket és győzelmeket szerezni egyéniben és csapatban Iby Ferenc és Ákos Ajtony edzők segédletével.

2000-től a Semmelweis Egyetem Testnevelés és Sporttudományi Karának testnevelés- és egészségtan szakos hallgatója lettem. 2006. januárjában szereztem egyetemi diplomámat pedagógusként és 2006. júniusában végeztem lovaglás szakedzőként.

Az élet visszaterelt egy kicsit a fogatsporthoz, mivel betegségem miatt egy kicsit minimálisra kellett vennem a fizikai terhelést, illetve igény jelentkezett a fogatsportban való tevékenykedésemre. Bozsik József kiváló fogathajtótól kértem segítséget, ahhoz, hogy betekintést nyerhessek a négyesfogat hajtásának rejtelmeide, és volt szerencsém segédhajtóként részt venni 2007-ben a Szilvásváradi Világkupa fordulón.

Lovas területen a jelenben újonnan megalakult egyesületünk fejlesztésén dolgozunk családommal közösen.

Üdvözlettel:

Karádi Réka